Κυριακή 14 Απριλίου 2024

Ο Σεισμολόγος Ακης Τσελεντης μιλα για τον σεισμο στην Εύβοια

 

Ο κ. Τσελεντης δημοσίευσε ανάρτησή στο Facebook πριν λίγα λεπτά μιλώντας για τον σεισμό της Εύβοιας.. 
Η ανάρτηση αναφερει

""Ενώ κάθε φορά όπως ξέρετε λίγο μετά από ένα σεισμό βγαίνω και λέω τις εκτιμήσεις μου σήμερα δε το έκανα με τους σεισμούς της Εύβοιας. 

ΠΑΝΤΑ πριν πω στο κόσμο τις επιστημονικές εκτιμήσεις μου μελετώ τις καταγραφές, το ιστορικό και τη γεωλογία της περιοχής και συζητώ με κάποιους συνεργάτες μου. Ποτέ δε βγαίνω λέγοντας αρλούμπες για να φανεί η μούρη μου στη TV.

Δυστυχώς σήμερα από τα βαριά φάρμακα που μου χορηγούν δεν είχα πλήρη διαύγεια και μη έχοντας δυνατοτητα από το Νοσοκομειο να μπω να δω καταγραφές, ιστορικούς σεισμούς κλπ κλπ  δεν ανέβασα κάτι.

Επειδή όμως ο δολοφόνος πάντα γυρνά στο χώρο του εγκλήματος έκατσα όλο το απόγευμα με ένα iPhone από το νοσοκομειακό δωμάτιο και μελέτησα το θέμα. Κατέληξα λοιπόν στα εξής.:
1. Η ακολουθία ΔΕΝ μοιάζει για προσεισμική ποιο πολύ για σμηνοσειρά φαίνεται.
2. Το ιστορικό της περιοχής ΔΕΝ μας δείχνει σεισμό μεγαλύτερο των 5,4R.
3. Το ίδιο δείχνουν και τα ρήγματα της περιοχής.
4. Η πιθανότητα να έχουμε σεισμό πάνω από 5R (ΤΟ ΠΟΛΥ 5,4) είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μικρή.
ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.""